;PpppPPPpPP

lat, latare, LATAST!

shame on me! Men nu är jag i alla fall tillbaka från Cochabamba (uttal: Kotjabamba) så det lär nog bli mer bloggande. 

Så nu har jag gjort en header som jag är nöjd med men den inspirerade mig till att göra en extreme makeover på bloggen men den tänker jag inte göra förrän jag har kommit till Sverige (ännu en av mina fixidéer) Så vi får väl stå ut med den nuvarande headern xP

Måste plugga, plugga, plugga nu så jag skriver om horoskop och annat om någon timme..gaah jag har ont i huvudet, har knappt sovit -.-

Ja juste, ni har väl säkert sett facebooks  ";PpPpPppPpP" grupper haha så ja...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Heter du? :)
Kom ihåg mig?

Din mejl? (publiceras ej)

Och så din bloggadress såklart!

Och så skriver du i rutan ^^

Trackback
RSS 2.0