Biljetter, Hugh Grant och Hockey

Så nu så är det dags att boka Sverige-biljetterna. SVERIGE!
Jag satt och tänkte på hur mysiga sommarkvällarna är därhemma. Med fågelkvitter och ja.. ALLT!
Nu vill jag bara hem!!

Idag så har jag jobbat med franskan, SOn, musik och engelska där jag ska läsa en tradig bok som heter "About a boy" förra terminen så skulle jag läsa en bok som hette "Go ask Alice" Gud vad den var bra! Så det är inte så att jag klagar om alla skolböckerna. Men den här! Antagligen så är det också därför att Hugh Grant är med i filmen och jag gillar inte riktigt Hugh Grant. Han ska alltid spela samma dumma tradiga roll. Lite variation skulle inte ha skadat honom! Jag menar är det inte något som de flesta skådespelare oroar sig för? Att hamna i den "farliga" rutan och bli klassade som de karaktärer de spelar?
Äsh, whatever, men jag kan inte låta bli att störa mig på honom! Och boken är ganska så trist.
Enough med kändisfilosoferingar. Det finns viktigare saker att tänka på! som...som...min nya favoritgrupp HOCKEY! :D
Jag lägger in en låt till lite senare, jag har blivit beroende av dem tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Heter du? :)
Kom ihåg mig?

Din mejl? (publiceras ej)

Och så din bloggadress såklart!

Och så skriver du i rutan ^^

Trackback
RSS 2.0