Globen-rymdfarkosten-projektet är fortfarande igång!

Så idag så åt jag en smörgås....nej jag skojar, tänkte inte alls skriva om vad jag har ätit idag eller annat tråkigt vardagsliv.
Men jo, nu ska jag alltså bygga om min GLoben-Rymdfarkost. JA! Jag tänker inte ge upp!
Så nu så ska jag först försöka med papier mache och sedan klistra på slikespappret. När jag har tagit bild på uppgiften och skickat in uppgiften till skolan och så så tänker jag skära små hål runt om den och sedan göra den till lampa!
Åh vad påhittig jag är! haha
Här kommer min inspiration till allt det här med rymdfarkost:
Awesome!
Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Heter du? :)
Kom ihåg mig?

Din mejl? (publiceras ej)

Och så din bloggadress såklart!

Och så skriver du i rutan ^^

Trackback
RSS 2.0