Rudolf med röda mulen

Ja det är jag det.
Idag så fick jag för mig att träffa min kompis och enligt min mobil så gick vi 11.1 km och jag har ont i fötterna och känner mig sjuk och trött (oj vad jag klagar) och jag snyter mig var femte sekund xD
Men det var iaf kul att gå runt och titta på Alasitas som är en högtid här där man säljer miniatyrsaker och sedan har de en "ritual" och tror att man någon gång i framtiden ska få en äkta variant av miniatyrsaken. Jag fick massa minisedlar av farmor och jag får väl hoppas att jag får en massa äkta sedlar någon gång i framtiden ^^
Och så måste jag ju uppdatera om min flygande globen!!
Jo, nu har papier mache'n torkat så nu är det meningen att jag ska täcka den med blått silkespapper. Jag undrar bara hur...
Försöker ladda upp bilden på min globen men eftersom jag alltid har en så himla stor otur när det gäller tekniska apparater så dyker det upp en: "USB Device not recognized" varje gång jag kopplar mobilen till datan =S
Irriterande!
>:(

Men nu får jag fortsätta med den jädrans Globen och så länge så visar jag en annan teckning som jag gjorde för ett tag sedan:




Vad tycks? =P

Kommentarer
Postat av: F A N C Y

Svar. Åh ja visst är den! Det är bra! Själv då?

2010-02-08 @ 11:43:26
URL: http://fanzo.blogg.se/
Postat av: Laila

jag skulle se den på film, men hann aldrig se den sedan, blev försent :P

2010-02-08 @ 14:36:19
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: BEFORE29

bra gjort =)

2010-02-08 @ 17:49:46
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Heter du? :)
Kom ihåg mig?

Din mejl? (publiceras ej)

Och så din bloggadress såklart!

Och så skriver du i rutan ^^

Trackback
RSS 2.0