STÄDDAGS!

GAAAH!
Hela mitt rum är upp och ner just nu och dammet yr och jag har tiotusentals påsar fyllda med saker som ska kastas. Första storstädningen för det här året! Nästa blir i April och då ska jag verkligen kasta ALLT! Man kan ju inte spara på allt precis och om man ska flytta tillbaka till Sverige kan man ju inte ta med alla sorters småprylar heller haha.
Och man hittar verkligen lite knasiga grejer som man har sparat under åren.
T.ex en massa Bamse-prylar, en söndrig väska, en gammal trasig marionett-docka (?!), mina "vetenskapliga" anteckningar från när jag var 10 och ville vara vetenskapsman haha, en söndrig mikrofon, och massor med annat skräp. Puh!
Trött man blir!
Värre än att gå till gymmet ju! xD
Men nej, nu får jag fortsätta städa..
ha det bra!
hoppas ni har en roligare alla hjärtans dag än jag hehe

Kommentarer
Postat av: Ems

sv: Jo de är ju typ det :P

okeej, jo plugga kommer nog jag också göra och sen en dag ska jag öva lite teater och sen kommer jag väl vara med kompisar :)

2010-02-14 @ 19:52:58
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: MALINHE |foto|

SV: nja, inget speciellt iallfall! :)

2010-02-14 @ 20:56:29
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: maria

svar: exakt! fan vad mysigt, kan du inte ta kort på hur ditt rum blir :D hahah! jag ska plugga nu:(

2010-02-14 @ 21:40:00
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Heter du? :)
Kom ihåg mig?

Din mejl? (publiceras ej)

Och så din bloggadress såklart!

Och så skriver du i rutan ^^

Trackback
RSS 2.0