Bergochdalbanefärder

.
Igår tog sommarjobbet slut. Så nu har jag 8 timmar till för att göra vad jag vill. Nu börjar mitt sommarlov! Och på måndag kommer jag att ha min första måndagssovmorgon på väldigt länge! Den ska jag njuta av. På tisdag blir det att bila runt i Sverige, det blir bl a paddling och Liseberg och min födelsedag (22 juli...FREDAG!) kommer väl att firas på någon okänd plats i Sverige. Eller ja, än vet jag inte var. Men jag skulle vilja fylla år på Gotland.
Jobbig och lång vecka med many ups and downs. Idag har jag inte gjort annat än att läsa i böcker och i Elle och i bloggar och har inte mycket ork till annat.
Det är skönt att försvinna in i andra historier och berättelser då och då. Men nu är klockan halv 3 och jag känner att jag kanske borde ut och njuta av det fina soliga vädret efter flera dagars låga temperaturer och regn och moln. Men det är mer för att "man måste" än för att jag vill. Eller har lust till det. Inte för att jag inte gillar sol. Hm.. det här var ett virrigt inlägg. Nu håller jag tyst och avslutar med en fin bild från weheartit:
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Heter du? :)
Kom ihåg mig?

Din mejl? (publiceras ej)

Och så din bloggadress såklart!

Och så skriver du i rutan ^^

Trackback
RSS 2.0