Today..

Förlåt för skitdålig uppdatering men har varit upptagen med läxor, skriva dikter och gå på burger king. Och egentligen så borde jag sitta och göra klart min fysikläxa men,men lite ledigt får man allt ta!
Så var det ju meningen att jag skulle skriva ett intressant inlägg här.
Men har inget intressant på hjärtat så vida ni inte vill höra om mitt misslyckade fysikexperiment så här får ni en bild på min flygande globen som fick ett fjuttigt G+ haha, annat var det med förra bilduppgiften..
Är inte precis den som svär hela tiden men den här blev omdöpt till F*cking Globen. Jädrans sicken tid den tog och vad omotiverad jag var. Inte precis den som är intresserad i att bygga rymdraketer till bild x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Heter du? :)
Kom ihåg mig?

Din mejl? (publiceras ej)

Och så din bloggadress såklart!

Och så skriver du i rutan ^^

Trackback
RSS 2.0