PLUGG!

Så idag så är det ännu en stressdag.
Jag måste göra klart alla inlämningsuppgifter som jag inte gjort under hela förra veckan för att plötsligt så lägger jag märke till att ja.. OJ! ... jag skulle faktiskt ha lämnat in bilduppgiften förra veckan och den här veckan så är det tiotusen andra inlämningsuppgifter.
Och så är det två böcker som måste läsas. En för engelska (den tråkiga About a boy - boken) och en för svenskan som jag knappt har påbörjat. Men jag tänker inte lägga ner tid på kvällen för att läsa dem för jag måste faktiskt läsa klart "Kan du säga Schibbolet?" xD Men det är bara ett par kapitel kvar och sen så får jag ta itu med About a Boy..urk och snark.
Men nu får jag sluta skriva och börja plugga...suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Heter du? :)
Kom ihåg mig?

Din mejl? (publiceras ej)

Och så din bloggadress såklart!

Och så skriver du i rutan ^^

Trackback
RSS 2.0