Syslöjdsprojektet!

Så nu när mitt bildprojekt är igång så måste jag börja tänka på syslöjden. Och eftersom jag flyttar tillbaka till fina Sverige nu till våren så skulle det vara kul att sy en klänning! Så jag gick in på Gina Tricot, H&M, Lindex, osv för att hitta lite inspiration. Så hittade jag några fina modeller att bli inspirerad av. Klart att jag inte tänker sy exakt likadan klänning, min kommer antagligen att gå helt åt skogen eller så blir den en personlig sommarklänning!
Vad tycks? Själv så tycker jag mest om klänningen från Gina Tricots (=

Det här är Lindex klänning:
Lindex Shop Online - Klänning
Dessa från H&M:
Och sist men inte minst, från Gina Tricots:

Tur att man har en händig farmor som kan hjälpa till när det behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Heter du? :)
Kom ihåg mig?

Din mejl? (publiceras ej)

Och så din bloggadress såklart!

Och så skriver du i rutan ^^

Trackback
RSS 2.0