Regning Dag, Pyjamas Dag och Läxdag

Regnet fortsätter att falla här. Regnperioden är i full fart och jag tror det regnar lika mycket som det snöar just nu i vinter-Sverige.
Idag så ska jag jobba med min bilduppgift. Bygga ett rymdfarkost...jag var helt tom på idéer. Så skämtade jag om att bygga en flygande Globen. Och till slut så lät det inte som en så dum idé. Så jag ska bygga en Globen med silkespapper och ståltråd inuti. Sedan ska jag kanske klistra på några söta små vingar eller hitta på något annat och tända ett ljus eller en lampa inuti min rymdfarkost och tada!!
Jag lägger in en bild sen på hur rymdfarkosten blev och hur jag gjorde den när den är klar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Heter du? :)
Kom ihåg mig?

Din mejl? (publiceras ej)

Och så din bloggadress såklart!

Och så skriver du i rutan ^^

Trackback
RSS 2.0