Klassisk musik

Jag vet, jag kanske är galen, för hur många tonåringar föredrar att sitta och lyssna på barock musik från en liten by i Bolivia där jesuiterna kom och lärde ursprungsinvånarna denna underbara musik för femhundra år sedan?

Här är ett musikexempel till barock musik från "Chiquitos, Bolivia" om någon är lika knäpp som jag x)



Över till annat intressantare (sarkastiskt menat, även om det kanske är intressantare..hmm..vet inte..nej, nu slutar jag att skriva så mycket inom parentes)

(nej, nu glömde jag vad jag skulle skriva ^^')
Ha en fortsätt bra måndagskväll och hoppas fredagen kommer snart!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

min helg har varit bra jag har slappat och tagit det lugnt :)



men fy att du var sjuk jag hoppas du mår bättre idag!

Kram!:)

2010-03-23 @ 09:54:56
URL: http://rebeccaismyname.blogg.se/
Postat av: E M A

okej :D jag gör inte mkt

2010-03-23 @ 11:24:45
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Heter du? :)
Kom ihåg mig?

Din mejl? (publiceras ej)

Och så din bloggadress såklart!

Och så skriver du i rutan ^^

Trackback
RSS 2.0