Distansplugg, gymnasie och sommar

Sista skoldagen i veckan!! kan det bli mycket bättre??
Ska göra klart NP i matte och svenska idag och sen så är det avklarat, sen är det bara EN uppgift i matte och så ska jag inte ha mer matte för i år och i svenskan så är det bara TVÅ uppgifter som ska lämnas in!
PLUS att om jag jobbar riktigt, riktigt hårt så an jag få sommarlov tidigare!! :D
Jag sade det igår och jag säger det igen:
Jag ÄLSKAR att plugga på distans!

Även om det ska bli kul att börja på gymnasiet i höst :P (Jo ni får väl kalla mig för plugghäst om ni vill haha)
Men vad jag längtar mest till just nu är till maj och våren och sommaren och Sverige, för jag ska äntligen flytta tillbaka till fina Sverige! (Jo, man totalälskar Sverige om man har bott 6 år detta landet ^^)



Bild från senast jag var i Sverige (datumet ser ni på bilden) *snyft* *nostalgi*

Kommentarer
Postat av: Nathalie

härligt! just nu tar jag det bara lugnt och njuter att det är fredag :D vad har du för dig?

2010-03-19 @ 17:54:42
URL: http://ntmk.blogg.se/
Postat av: Matilda

SV: Tack ;D

ja , det kan inte bli bättre denna fredagen faktiskt :D

KRAM.

2010-03-19 @ 21:15:44
URL: http://maddetilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Heter du? :)
Kom ihåg mig?

Din mejl? (publiceras ej)

Och så din bloggadress såklart!

Och så skriver du i rutan ^^

Trackback
RSS 2.0