Ingen melodifestival för oss!

Nej, som säkert de flesta av er redan vet så gick ju Anna inte vidare i Eurovision (behövs det skriva vilket år??) och det var ju jäkligt sorgligt. Själv så hejade jag på Salem men Annas var ju jättefin och hon sjöng ju väldigt bra! Men ja, som de flesta säger, det var ingen vinnarlåt.



Och jag läste nyss en kommentar till bloggen som dök upp på blogg.se framsida där h*n sade att man borde rösta på låten man tyckte sämst om, för då fanns det sedan större chans för t.ex Sverige att vinna x)

Vad tycker ni om Anna och hennes låt? Var det rättvist, orättvist? Eller ni bryr er inte?

Kommentarer
Postat av: e S o h

Bryr mig inte så mycket men det känns ju lite tråkigt att Sverige inte kommer vara med i år :o

Tror faktiskt att det gått bättre om Salem gått vidare, men det får vi aldrig veta! :)

2010-05-28 @ 13:12:26
URL: http://esohlbeerg.blogg.se/
Postat av: Tilda

Sv: svarar på söndag =)



Jag ska snart åka till Jönköping, va gör du? :)

2010-05-28 @ 14:08:35
URL: http://tildajaremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Heter du? :)
Kom ihåg mig?

Din mejl? (publiceras ej)

Och så din bloggadress såklart!

Och så skriver du i rutan ^^

Trackback
RSS 2.0