Regndroppar på min cupcakecykel

Jobbade till 12. I regn. Det var omysigt. Gick in på Monki. Köpte en tröja med New York motiv. Cyklade hem i mer regn. Jag brydde mig inte längre om att knäppa jackan eller dra upp huvan. Let the rain fall! Och ska man ändå duscha när man kommer hem är det väl ingen större nytta att vara rädd för vatten. Läste Ingrid Betancourts "Även tystnaden har sitt slut". Tycker hon är väldigt modig och smart. REKOMENDERAS. Ska på bio och se Pirates of the caribbean 4 för andra gången. I 3D denna gången. Aldrig fel!
Jag var och såg "Kronjuvelerna" förra veckan. Måste bara säga: SEDENSEDENSEDENFÖRGUDSSKULLSEDEN.
Och nu ska jag välja ut en snygg bild att lägga upp här.
Okej det blir tre:
.
.
.
(Bilder: Weheartit (så klart))
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Heter du? :)
Kom ihåg mig?

Din mejl? (publiceras ej)

Och så din bloggadress såklart!

Och så skriver du i rutan ^^

Trackback
RSS 2.0