some inspiration

Bilder: weheartit
Idag tänkte jag njuta av sommaren och ha lite försommarlovskänsla. Läxorna är ändå slut. 70% av lektionerna är inställda denna veckan. Så då fick picknickfilten med jordgubbsmotiv följa med mig ut. Och den blommiga kaffetermosen. Och persikan. Och så skulle jag läsa klart "Allt för min syster" (herregud vilket slut!) och så skulle jag sitta en stund med laptopen och skriva om sommaren.
Men vad möter mig när jag väl satt mig ner? En molnig himmel som sakta men säkert blir mörkare och mörkare. Så nu sitter jag här och känner mig lite dum. Hur långt tid har jag suttit här? En halvtimme? Jag hann i alla fall läsa klart boken. Och se alla fina kommentarer till "Vila i vitt." Tack. De ska jag svara på så fort jag kommit inomhus med alla mina grejer.
Det var i alla fall mysigt att sitta härute en stund. Det kanske blir en kort stund imorgon med.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det är så fint med "flödiga"(?!) Kläder som dem ovan, vet inte om du fattar, men snyggt är re!

2011-06-13 @ 21:04:46
URL: http://tana94.blogg.se/
Postat av: Ida we

Så skönt med sommar! Som jag längtat :) Nedersta bilden btw, finast :)

2011-06-13 @ 22:08:36
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Heter du? :)
Kom ihåg mig?

Din mejl? (publiceras ej)

Och så din bloggadress såklart!

Och så skriver du i rutan ^^

Trackback
RSS 2.0