Be kind and karma will be kind back

Dr House lärde mig igår att vara snäll. Då skulle karma vara snäll mot mig.
Idag var jag ute och hittade den perfekta presenten åt en vän:
Och sedan blev det födelsedagskortspyssel härhemma
Bilder: mina
Jo, och innan dess lekte jag moder Teresa och hade med mig kladdkaka och te åt de stackars, stackars flickorna i min klass som fortfarande satt på biblioteket i skolan och jobbade med den sista inlämningsuppgifterna. Och tänk att skolavslutningen är på fredag!
Jag tror att jag har hittat en sommarlovshobby förresten. Samla på autografer. Jag får aldrig brev. Att få brev från kändisar skulle vara häftigt. Vem skulle jag börja med då? Veronica Maggio tror jag. Och Keira Knightley. Och Daniel Radcliff, Emma Watson och Orlando Bloom. Och Bill Skarsgård. Jo. Jag ska skriva brev till de alla.

Kommentarer
Postat av: sarah

fin blogg! :)

2011-06-16 @ 20:49:33
URL: http://sarahrnic.blogg.se/
Postat av: sarah

Tack så jätte mycket (:!



allt bra med dig?

2011-06-16 @ 21:49:23
URL: http://sarahrnic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Heter du? :)
Kom ihåg mig?

Din mejl? (publiceras ej)

Och så din bloggadress såklart!

Och så skriver du i rutan ^^

Trackback
RSS 2.0