En söndag med en 27 gradersprognos är något att vara tacksam för.

Så nu är det dags att välja ut de somrigaste kläderna i garderoben och dra de över bikinin, packa ner en handduk och en bra bok och sätta på sig de där nya sandalerna man nyss har köpt och ta cykeln ner till stranden för att möta upp en bra vän. Och sedan får man låsa cykeln, bre ut den där handduken, ta av sig de somriga kläderna och de nyinköpta sandalerna och lägga boken bredvid sig för att sedan blunda och låta solen ta hand om kroppen. Och så kan vi låtsas att det är sommarlov eller så kan man också drömma om hur skolavslutningen kommer att bli. Vilken klänningen man ska ha på sig och vilka betyg man kommer att få. Hur det kommer att kännas att gå ut från skolan och tänka: "Yes! Jag klarade första året på naturlinjen!" 
Ja. Då gör jag väl det. Byter om och cyklar iväg. 

Bild: inte min

Kommentarer
Postat av: julietta

aah man blir sååå glad när sommaren är på vääg :D



besök gärna min blogg ;)

2011-06-05 @ 14:54:19
URL: http://stepintomystyle.devote.se/
Postat av: Miss E

Ååh, det låter bäst! :D

2011-06-05 @ 16:23:18
URL: http://timelimits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Heter du? :)
Kom ihåg mig?

Din mejl? (publiceras ej)

Och så din bloggadress såklart!

Och så skriver du i rutan ^^

Trackback
RSS 2.0